.. i adore you

jag har haft feber i flera dagar. feber gör mig till världens mest känslosamma människa. därför tittade jag på en av världens finaste filmer förut. juno. och här skulle jag kunna skriva en lång utläggning om varför den är så fin, och varför jag gråter floder varje gång jag ser den, och varför den är bland det absolut finaste jag vet. men det skulle bara förstöra det fina. så jag låter bli helt enkelt. här är en lista som jag knåpade ihop på sisådär fyra sekunder häromdagen med lite sånt som är fint att lyssna på när man har feber. eller ja. det är fint när man inte har feber också. men somsagt. det är sentimentalt, känslosamt & alldeles alldeles.. underbart. så förvänta er inte party.. jag har ju feber. somsagt. och den där overdosing with you är en hyllning till desperate housewives, rakt från mitt hjärta. ae. men en puss på det här då. puss!


Kommentarer
Postat av: viktoria

Mycket fin lista där. Sånna listor tycker vi om!

Och krya på dig som fan Elin. Vi vill ha tillbaka dig i skolan! Tomt, är vad det är.

PUSS

2009-09-18 @ 07:35:47
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: Mickaela

Krya på dig<3

2009-09-18 @ 12:12:49
URL: http://thelittlebunny.blogg.se/
Postat av: Lina

shoreline, overdosing with you, aldrig riktigt slut, the quiz mm.

OCH someone new. jag trodde jag var ensam i världen om den låten. auoooh. underbart lista!

2009-09-20 @ 11:35:57
URL: http://kaalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0