i'll come running with a heart on fire

hösten är nog bland det vackraste som finns. även om hela min värld är helt snurrig & fel känns rätt ibland så har jag under kanske alldeles för många dagar tagit mig tiden att verkligen andas, på riktigt. & det behövs ibland. men nu är jag tillbaka till livet som kretsar kring pojknackar, fin musik, etthundrasjuttiofyra hjärtan & allt annat som jag håller kärt, och det är definitivt det mest underbara jag vet.  uttråkning når en gräns, vet ni. min allra bästa häst malin har tagit sm-guld i skytte förresten, KLÅ DEN OM NI KAN! gud vad förvirrat jag skriver, men snurrigt var det ja. puss!


Kommentarer
Postat av: malin

jag behöver lite elin-tid! <3

tack för reklamen förresten :D

2009-09-28 @ 18:06:36
URL: http://maloon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0