hon är så söt när hon vaknar, när hon sträcker ut sig som en katt. och säger att hon nu saknar det som hon drömt inatt.

idag fick jag reda på att jag spikat mvg på ett svinsvårt läsförståelseprov i franska. jag är så himla nöjd. har även skrattat som en galning, slumrat på en bänk i skolan och varit på skattjakt. nu sjunger bo kaspers orkester för mig, nåt så fint som hon är så söt när hon sover, själv har jag inte fått mig en blund och jag pluggar kultur och idéhistoria och skriver ett redovisningsarbete om shakespeare. det regnar och även om jag kom hem som en dränkt katt med världens lockigaste hår, genomblöta kläder och nedrunnet smink tycker jag forfarande att regn är topp 10 det bästa som finns. annars är jag så himla himla himla trött jämt nu för tiden. så himla himla trött. och det doftar och känns exakt som när det var vi. aa jo ja japp.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0