drömmen om elin.

livet snurrar i vanlig takt och nu är det måndagkväll igen. har hunnit med mycket idag. bland annat solat och blivit nersnöad på köpet, ätit choklad, läst min gamla dagbok, lyssnat på brother louie och pratat om livet i allmänhet. inget speciellt kanske men måndagar är väl aldrig speciellt speciella? veckan blir som veckor är mest. har tänkt mig en salig blandning av plugg och vänner, men troligen slutar det med att jag stryker den där pluggdelen. för ovanlighetens skull liksom.......... hihi.

moa sa nåt bra idag. "både sj och vi har haft en dålig vinter."
moa vet hur det är. jag gillar henne. såjävlamycket.

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanbeatrice

Hope you enjoyed your visit.

2011-03-04 @ 07:18:35
URL: http://abdirahmanbeatrice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0