tisdaK

jag vet att jag aldrig kommer förstå mig på tid och att du kommer aldrig förstå dig på dig själv
eller hur vare nu
från det ena till det andra så:
"nu vet vi iallafall att kimstad är... en tågstation"
och från det andra till det tredje så:
CHECK

söta bilder kommer så småningom och lovet är fint och full rulle, eller hur vare nu, har blivit mys med gamla vänner och mys med nya vänner, lite fest, lite sov, lite påskmat och alldeles för mycket godis. men tjock och lycklig brukar det ju trots allt heta, hehehähihohihe.


och ärligt talat, vaheterenu:
those will be the best memories


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: Okej babie!:-) Hoppas du fick en bra kväll i skogen, jag kommer snart om några veckor. Älskar dig massor <3

2010-04-07 @ 00:26:03
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0