let me take your hand i'm shaking like milk, turning turning blue all over the windows and the floors"





the cure - let's go to bed
är fullkomligt söndagsbesatt av faktumet att vissa människor fastnar så himla hårt i en fastän man bara träffat just den här personen kanske fem gånger. och jag tänker att, det här är ju nästintill absurt. och så tänker jag att jag måste sluta skriva om det på min blogg men jag är klockrent misslyckad och skriver ändå.  but i don't care if you don't and i don't feel if you don't and i don't want it if you don't and i won't say it if you don't say it first


Kommentarer
Postat av: viktoria

och alltså du är som jag och jag är som du och de som våra tankar kallar absurt ofrivilligt och sinnessjukt fastklistrade har en anledning till att vara det.

2010-12-05 @ 20:31:48
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: agnes

"är fullkomligt söndagsbesatt av faktumet att vissa människor fastnar så himla hårt i en fastän man bara träffat just den här personen kanske fem gånger. och jag tänker att, det här är ju nästintill absurt."



amen sjukt vad träffsäkert du skriver.

2010-12-06 @ 23:41:16
URL: http://ometthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0