but he can't be a man 'cause he doesn't smoke the same cigarettes as me



det är lördag och jag har ingen som helst självbehärskning eller diciplin, citerar mig själv: jag är klockrent misslyckad. (kan förövrigt vara det uttrycket jag använder mig av mest nuförtiden, bara en sådan sak liksom). jag menar, naturkunskapsboken ligger uppslagen men jag googlar bilder på fabrizio moretti och sjunger högt till stones istället för att lära mig allt om matspjälkningen, lungorna och hjärtat. iochförsig tycker jag själv att jag redan kan allt jag behöver veta om hjärtat. hursomhelst är jag ju iskall och svincool iallafall och det är väl alltid något att glädja sig över såhär i vintertider och ja apropå vintertider så är jag jobbigt trött på snön. men jag håller andan och inväntar jullov.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Seså, provet är säkert sketaenkelt! Det räcker om du börjar plugga kvällen innan.



Musk

2010-12-12 @ 03:38:34
Postat av: cilla

om du är lite cool av dig så kan du höja temperaturen till max på elementet, tända fem ljus, ha datorn igångslagen och ha på dig sammetsleggins, tjocktröja och fleecefilt :) glöm inte att stänga dörren till rummet!! Då höjs temperaturen lite och du slipper vara så cool :)

ehehe dålig söndagshumor.nu

2010-12-12 @ 13:56:33
URL: http://byck.blogg.se/
Postat av: tess

Moretti är en av de läckraste männen i världen!

2010-12-15 @ 19:17:28
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0