torsdaK



wewi
gav mig en award:

10 saker om mig själv:
1. jag skulle verkligen, verkligen kunna äta fetaost som godis.
2. jag mår psykiskt dåligt när mitt mobilbatteri är under 50%
3. jag har varit sådär riktigt knäsvagskär.
4. jag har övervägt karriärer som glassbilschaufför och skridskoprinsessa............
5. jag föredrar helt ärligt regniga höstkvällar framför soliga sommardagar
6. jag är rädd för alla djur som är på barnens gård på kolmårdens djurpark, dvs typ, killingar och minigrisar.
7. jag har nog ett enda verkligt mål i livet och det är att dö lycklig.
8. jag pratade JÄMT och ständigt när jag var liten/yngre
9. innan jag går och lägger mig öppnar jag alltid mina garderober och tittar så det inte sitter någon därinne.
10. jag får ofta för mig helt galna saker utan direkt anledning och blir upprörd fast det egentligen bara är något jag fått för mig. (ja, se punkten ovan bara.....)

annars är jag skadad av den här låten. tycker själv det är ganska komiskt faktiskt. hur bra som helst i vilket fall. eller så är jag bara skadad, somsagt. häppifäjs idag, och imorgon, och i övermorgon och och och och och så vidare

Kommentarer
Postat av: evert

fniss! wewi - i like iiit! :D

2010-02-12 @ 16:41:30
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0