in 5 years time i might not know you, in 5 years time we might not speak, in 5 years time we might not get along, in 5 years time you might just prove me wrong. there will be love love love wherever you go

håhåjaja, nu för tiden lever jag på spontana händelser, kaffe och glada människor. yao mannen. och allt är fint med moi. rätt mysigt faktiskt. känner att jag är tillbaka i livet nuu, på rikt allså. fredagen var rätt mysig, lördagen var rätt mysig den med, och igår var det alla hjärtans dag som spenderades på absolut bästa sätt med rebecca och cilla plus en feeeeet skål med chokladpudding. jag behöver dom två. och chokladpudding. haha. sen vaknade jag brevid en random snygg blondin imorse som dissade skolan för att hon var så förkyld så hon rann....... cilla är så jävla go allså! idag blev det fika, det var rätt mysigt. gud vad jag tycker allt är mysigt förresten. HÅHÅJAJA var ordet! annars så saknar jag pöknathalie och what ever happened? är fortfarande världens bästa låt för er som ännu inte förstått det!

du vet, alltid pussel och alltid hjärtat, då och sen
men inte nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt tuttan / nathalie ( vem annars? )

2010-02-16 @ 17:28:41
Postat av: rebecca

haha man kan bara älska bilden jag la ut :D fin fint att träffas, sånt som borde hända oftare! <3

2010-02-16 @ 22:46:32
URL: http://beccaochcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0