bad dreams in the night, they told me i was going to lose the fight. leave behind my wuthering, wuthering, wuthering heights.



passa på att njuta av den överlyckliga bubbliga bilden för nu jävlar blir det andra bullar. idag har varit en sån där tragisk/desperat/skitdålig dag på alla sätt och vis, & efter mitt charmerande lilla raseriutbrott på geografin kände jag nåt i stil med: NEEEEEEEEEEJ, jag strejkar från livet. olyckligtvis är det ju inget man kan gå och göra direkt. så nej. jag icke-strejkar mot min vilja. idag var en såndär dag när jag inte ens kunde säga hej igen: nåt är fel, jag är fel.  min hångellista på spotify står på högsta volym, och det känns ganska....... gay. 
du sa att du föll för röda indianprickar i pannan, och sen vanliga åbytjejer förstås. och det var så längelänge jättelänge sedan du sa det men jag kan inte glömma, det var över ett år sen du sa det men jag kan inte glömma att du sa det.
annars så undrar jag hur du mår nu för tiden, men egentligen vill jag nog inte ens veta.

Kommentarer
Postat av: roos

en fråga, äre vanligt att som tjej ha axel bandet från handväskan mella tuttarna? :O

2010-01-27 @ 22:06:26
Postat av: elin

klargör inte bilden det ganska tydligt? :D

2010-01-28 @ 00:01:30
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: roos

hahaha, joo kasnek det haha :D

2010-01-31 @ 19:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0