LET'S DON'T LET A GOOD THING DIE.


bra dag, började på bryggan med frukost/lunch, bad plus en skitdeppig men ack så spännande bok. senare restaurang med familjen, jag visade dom var jag minsann ska bo närjagblirstor, och efter det eclipse med en saknad vän. fast jag inte ens sett den andra twilightfilmen......... men det gick alla tiders. sommarlovet har hittills varit himmel och pannkaka. det är mitt nya favorituttryck. himmelochpannkaka. och efter många om och men (hahaha..... män.....) så har jag kommit fram till följande saker: regn är skönt, broes before hoes, kriminalromaner gör en deprimerad, man kan aldrig fika för mycket, nattliga cykelturer knäcker och man KAN faktiskt tröttna på glass. punkt slut. förresten. rebecca och cilla har väckt mig ur min sommardepression och brought my life back. några få ord kan verkligen göra susen och göra så man mår tusen kilo bättre. jag har världens finaste tjejer. och nu ska jag inte hänga underläpp något mer!!!!!!!!!!
speedmarket avenue - way better now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0