when i look at you, heaven's on fire

med tre helt underbara flickor begav jag mig till smålands skogar häromdagen. vi hann med att njuta av solen, kolla på film, prata om obetydliga och betydliga ting, dansa nakna och ta igen missad tid. helt underbara dagar. tänkte lägga upp lite bilder någon dag, om jag vågar. malin åker till malta på språkresa i tre veckor nu. jag sa åt henne att supa ner sig så de skickar hem henne igen. jag saknar henne redan. och idag har jag upplevt två när-man-talar-om-trollen-händelser. på sätt och vis. den första kändes bara skitjobbig och den andra kändes hundra procent brabrabra. för en gångs skull kanske nuet hänger ihop med framtiden. så känner jag. så hoppas jag. nu ska jag börja läsa fru björks öden och äventyr. för att jonas gardell är världens bästa författare och för att personen som lade boken i min brevlåda skickade med ett litet brev där det bland annat stod att boken är öm, vacker och sorglig.





Kommentarer
Postat av: Miss Gardell

fint som snus, även fast ingen av oss vågade säga hej. och du är bra.

2010-07-22 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0