i want you (she's so heavy)



sommaren snurrar fort och de senaste dagarna har det varit helt otroligt varmt ute, tyvärr har de flesta varmaste dagarna även betytt jobbdagar för min del så solbrännan är inte alls som den borde vara vid det här laget. men jag kör på det typiska elincitatet - vad gör det om hundra år? haha jag borde verkligen börja ha den inställningen igen. och du gör alla fel men ändå håller jag fast, men det vet du inte om att jag gör. jag samlar på hopp och gamla mönster, som förut ungefär fast den här gången vänder jag ut och in på mig själv. "skitsamma" 


Kommentarer
Postat av: Marcus

sv: Jaha tycker du det...tack då :D..jag kan iaf acceptera min bondiga dialekt :D..men bra att andra kan uppskatta den mer :P

2010-07-06 @ 20:47:14
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: fors

åh den där bilden är något av det finaste som världshistorien har skapat tycker jag <3

2010-07-27 @ 19:59:09
URL: http://magicalmystery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0