please don't slow me down me down if i'm going too fast

efter tjat från flera håll ska jag allså nu bli mer egoistisk. första steget taget, skiter i mobilen mer än någonsin. tipsar alla stressade själar därute om att ta ledigt från mobilen några dagar, det verkar vara världens bästa stressa-av-knep. mina andra stressa-av-knep: britta persson, the cure (let's go to bed!!!!!!!!!!) och bob hund på repeat på spotify, ensamt brygghäng och gamla tidningar. känner mig lite småmobbad alternativt jätteensam, men jag har nog bara fått en släng av cynism, hehehhe. och mitt i allt börjar jag sakna rastlöshet och hänsynslöshet. och dig
har blivit skadad av lilla al fadji förresten, hur gick det till?!??????
shuululullu


Kommentarer
Postat av: v

fyfan vad du är lik mig.

2010-07-09 @ 15:24:34
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: Anonym

helt bäst i underbara världen är du!



puss hesti

2010-07-12 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0