(i think it's going to be a long long time)


har skrivit ungefär sjuttioelva opublicerade inlägg nu. börjat skriva, raderat, börjat om, sparat. antar att det är en sån där dag då det bara inte går att formulera sig utan att texten blir ofokuserad och snurrig. iallafall. har spenderat några grymma dagar på moas land med mina stjärnor. vi tog en mini weekend mitt i veckan för att prata om livet, svulla, sola och bara umgås och det har varit hundraprocentigt klockrent och bästttttttttttttttttttttt rakt igenom. YEAH BABY. bilder kommer en vacker dag. apropå bilder så döljer sig låten jag haft på hjärnan i typ två veckor bakom bilden ovan. nu - glass och film. hejdå

Kommentarer
Postat av: amanda

samma sak med mig: har minst tusen inlägg i utkast. jag blir aldrig helt nöjd med mig själv eller det jag gör. men jag är nog det enda hindret till att inte publicera någonting.

2010-06-24 @ 22:11:01
URL: http://krossade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0