och visst var det så att nån annan har gjort det här förr? nån som inte var dålig



en söndag: solen har skinit hela helgen och jag har lyssnat på föreläsningar/omröstningar, dansat, pajat mina naglar, druckit ungefär tusen kilo kaffe och sovit på bord. helt okej, fast jag vill helst ha smält piggelin i glas, distans, bruna ben & lite jävlar anamma! dock har jag mycket fint framför mig i gråa mars. bland annat en föreställning med jonas gardell, markus krunegård-spelning, många långa fikor & hoffmaestrokonsert i stockholm. det blir fint det. snart är det april. finaste april som brukar vara: det doftar och känns exakt som när det var vi och jag får tänka på att låta bli, men det känns du vet det känns, men jag vet bättre nu för tiden. den här låten är himla himla bra förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0