it's better to burn out than to fade away

mars. det är den andra mars och jag är sådär förkyld som man bara kan vara när man glömt bort att det ens är möjligt att vara det. det är den andra mars och jag lyssnar neil young, elliott smith & ben harper och drömmer mig bort. det är den andra mars och jag har för mycket att tänka på så jag glömmer bort att sakna dig, och det där sen som jag längtade efter, som jag längtade ihjäl mig efter alla de där nätterna, det där sen som jag tänkte varje gång jag mötte din blick och just det där SEN som fick mig att hata tid. det är nu, det. sen är nu. jag undrar fortfarande men vill nog veta ännu mindre nu, det får bli sen det. ett senare sen



annars:
livet kickar ass och jag mår brrrrrrrrrra


Kommentarer
Postat av: nathalie

bra att du annars mår bra göllan <3

2010-03-03 @ 00:07:53
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/
Postat av: rebecca

mars är en ny månad! nya tag, ses på torsdag om du inte är allt för förkyld, puss <3

2010-03-03 @ 11:36:24
Postat av: moa

seriöst elin, du är bäst på att sätta ord på känslor. sånt som bara är som man förstår fast ändå inte och inte kan beskriva. det beskriver du typ ultramegabra :) bästa du <3

2010-03-03 @ 20:23:12
Postat av: roos

Mars månad rä bäst, vilel bara påpeka det, annars så, väldigt fin text! lät som värsta poesin elelr nått:)

2010-03-04 @ 13:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0