it's not fair to say we wasted time, in my view we just used it all up. what hurts you, hurts me too.



sen jag skrev sist har jag hunnit med att göra lite allt mjöligt faktiskt. japp. mjöligt is the word! hihohohihi. livet snurrar på i ryslig fart och fredagsfester gör mig lite..... wo-oh wo oh. imorgon står nämligen ebers nattinnebandy på schemat och icke-utklädnad är absolut förbjuden. hihi. hela grejen gör mig lite wooh wo-oh, känner mig lite töntdålig ja. lördagen lär bli riktigt go den med. den ska spenderas i stockholm med goa vänner framför en scen där hoffmaestro äger världen, lite, på det där sättet bara de kan. GÖTT. annat jag vill ge lite kärlek till är spontana sms, ett "du är bäst i världen <3"  bara sådär gjorde min dag snäppet galoppibättre. annars så längtar jag till lovet jättejättemycket och så borde jag plugga geografi. jaaaaaa, det var några rader från mig iallafall. hoppas det har gett någon/några personer någon slags inre tillfredställelse, ja jag syftar mest på dig cilla.
så har jag fixat ihop lite snyggt att lyssna på här.
farväl

Kommentarer
Postat av: cilla

ja, jag känner liksom ett "hhh" i mitt hjärta lite nu faktiskt :D hihiihihihih :D <3<3<3

2010-03-28 @ 18:15:00
Postat av: hanna

sv: thanks for the advice. haha ja! du, jag och musikeeeeen. Ifall jag ska rekommendera artister/band får du allt efterapa och göra detsamma. puss

2010-03-29 @ 22:57:39
URL: http://hannupai.blogg.se/
Postat av: rebecca

oh fredagsfesten gör mig lite woho wooho! Zackarias alltså och elin alltså :D<3

2010-03-30 @ 17:24:10
Postat av: Lavransbenedicte

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-03-10 @ 18:46:03
URL: http://lavransbenedicte.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0