jag har lärt mig ett nytt sätt att tala, det är en ny sorts isolering. och jag vet hur man berör, men aldrig känt vad det är för mening.



eder skribent ppppposeringsfjollan.
jag är humörmässigt lite upp och ner/fram och tillbaka/ut och in nu för tiden. kalla det vad whatever you want liksom! iallafall. veckan har bestått av plugg. bara. seriously. i'm plugging my ass off. annars måste jag passa på att påpeka att en webcam är ett jävla bra tidsfördriv. inte för att jag har så mycket överflödig tid som måste fördrivas... men iallafall... hehe. livet rullar på i alldeles för hög takt och jag har skitmycket att göra varenda sekund så jag hinner knappt med att andas emellanåt. men det är bara att pausa livet en stund. för det går ju över. det gör allt, tids nog. och tids nog är lyckligtvis i detta fall om en vecka!
förresten så kan ni trycka här för att höra en redigt bra låt. adios amigos!


Kommentarer
Postat av: eweliina

BABE

2010-05-27 @ 20:41:58
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: randomhuy

baaaaaara att kötta jue, upsidedown, sideways, frontways, spelar ingen roll jue! snart sommar med klarrekarre la cyklimissimo und massor mer! :)

2010-05-27 @ 20:43:38
Postat av: Nathalie

<3

2010-05-28 @ 12:05:00
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0