'cause i'll be standing here with you again, and again, and again, and again.



hittade ett gammalt anteckningsblock från åttan fullklottrat med kärleksförklaringar, dagboksanteckningar och låttexter. det påminde mig om två låtar jag lyssnade sönder på under den perioden. jag må ha varit ung och dum, men min musiksmak var bäst redan på den tiden. och fyfan vad glad jag är att jag lyckades rota igenom det där blocket. för låtarna är sjukt bra, även några år senare. SJUKT bra.
lyssna här och här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

brabättrebäst

2010-05-05 @ 19:11:05
Postat av: pelle

Jag gillade verkligen låten på det första klippet! Skitbra!

2010-05-10 @ 17:51:44
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0