dudurududu

Har du kysst någon idag? nej.
När går gränsen vid otrohet? det är något man måste komma fram till tillsammans. men det finns en gräns, intimiteten man bara delar med sin kärlek.
Är du romantisk? riktigt romantisk faktiskt.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? varm, pålitlig, humoristisk, djup, förstående.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? pussig och ärlig.
Vad är viktigt i ett förhållande? passion, respekt och mjuka läppar
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? jättemycket.
Har du lekt med någons känslor? jag antar det.
Hur många har du varit ihop med? jag anser att det är två.
Länge höll ditt längsta förhållande? ungefär fem månader.
Hur länge var ditt kortaste? 2 månader.
Är du en bra pojk/flickvän? absolut.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? gustaf.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? unga. 17 och 20 tror jag 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? blivit dumpad tror jag. iallafall i seriösa grejer.
Hatar du dina ex? verkligen inte.
Har du velat bli tillsammans med dina ex igen? jättemycket.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? ja, foton, ett halsband och en himla massa minnen.
När du vill ha någon, vad gör du? ser till att vi träffas. mycket.
Bästa raggningsrepliken? hellre ett snett leende och en ärlig komplimang alltså
Hur skulle den perfekta dejten se ut? det viktigaste är att magkänslan säger at det känns bra. med rätt person spelar det ingen större roll vad man gör.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? jag måste faktiskt säga papsen här.
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? förlåta men aldrig glömma, fast jag vetefan alltså.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? ja, det vore fint
Vill du ha barn? absolut
Blir du lätt kär? jag faller lätt, men har jättesvårt för att bli kär. det tar tid.
Vad faller du för? djup, trummisar, intensiva ögon, mjuka läppar, kroppskontakt, musikintresse och långa mörka ögonfransar.
Vad är det mest avtändande du vet? finns mycket. rasism, oärlighet, torra läppar.
Vad tänder du på? snea leenden, intensiva blickar, ryggar
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? lagom viktigt.
Har du fått ditt hjärta krossat? ja.
Hur raggar du? ger "blicken" och komplimanger
Har du en ”utseendetyp” hos killar? jag har ett ideal men det är ingen förutom just mitt ideal som lever upp till de kriterierna, vet inte om det säger ganska mycket hehe
Vem var din första kärlek? jag blev kär i kurt cobain som barn, men min första riktiga kärlek var olle.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? om båda vill så, kör på.
Vad tycker du om one night stands? somsagt, om båda vill så.
Är kärlek allt i livet? det finns så många olika typer av kärlek. så ja. just därför.


Kommentarer
Postat av: Anonym

...det är en saga i sig att vi funnit varann <3

2010-11-06 @ 17:20:01
URL: http://byck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0