i'm the cuckoo that never flew south/i'm the dreamer who jumps off the bridge



just nu: lite för mycket av allt med undantag av närhet och sömn. allt jag kan göra är att plugga mig till sömns och drömma om allt sånt som känns. dessutom har jag gått och blivit hesast i världen eller något i den stilen, stundtals roligt men för det mesta är det bara skitjobbigt. och det har snöat jättemycket och det är väldigt fint utanför fönstret men alldeles för blött och kallt när man väntar på bussen. dock kom jag och mattias fram till att eftersom vi överlevde förra vintern, så överlever vi allt. och här är en himla finfin låt.


Kommentarer
Postat av: forsen

hoppas det blir bättre snart fina du! känner igen det där, allt förutom närhet och sömn, fan att det ska behöva vara så egentligen.

2010-11-09 @ 23:30:19
URL: http://magicalmystery.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch för snön!

2010-11-11 @ 21:16:00
Postat av: Vegardjessica

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-03-10 @ 20:50:56
URL: http://vegardjessica.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0