med träningsvärk och långhelg från och med nu

jag vaknade imorse på absolut bästa sätt med tokmensvärk och ångest inför skoldagen som började med en löptur runt strömmen 3km och följdes av matteläxförhör och projektredovisning. (fett lång mening). krigare som jag är fixade jag dagen utan psykbryt och jag och august såg hagrid på spårvagnen. väl hemma slängde jag ihop en kladdkaka och dissade kvällens brännbollsplaner, istället blev det en takeawaykaffe på en fet promenad med tomas i stan, så himla bra. norrköpings gator är som bäst när man går på gula löv med en bra vän och pratar om musik och livsstilar.

och nu mår jag bra.

i can remember standing by the wall and the guns shot above our heads and we kissed as though nothing could fall


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra att du mår bra gulle. då mår vi bra.

älskar dig.

2010-10-07 @ 17:59:41
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/
Postat av: TIMMEEH

True story!

2010-10-10 @ 01:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0