mitt hjärtas röst kan nog vara ostämd ibland. instängd i ett bröst, en ambassad som saknar sitt land.



vita lakan. hotellfrukostar. promenader på gator långtlångt hemifrån. "jag saknar dig" på sms.
= de senaste dagarna har varit väl spenderade och lite ledighet från skolan är verkligen inte fel i dessa tider måste jag säga. och idag tog jag och tomas tåget till linköping. efter riktigt värt köande fick vi säga hej till håkan hellström, nu är jag två håkan-autografer rikare. 

idag får janis joplin, led zeppelin och velvet underground stå för musiken. det bara är en sådan dag idag, ni vet


Kommentarer
Postat av: fors

svar: åh så fint. hade också velat ha boken egentligen men pengarna räcker ju inte till allt tyvärr. ja han såg väldigt trött ut. det känns tråkigt att säga men hans bemötande kändes lite opersonligt. men det är ju klart, det är svårt att vara personligt mot alla när en lång, lång kö med människor står och väntar. men lite tråkigt ändå, det är ju håkan liksom.

2010-10-18 @ 22:20:16
URL: http://magicalmystery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0