i look inside myself and see my heart is black, i see my red door and must have it painted black. maybe then i'll fade away and not have to face the facts, it's not easy facin' up when your whole world is black



nej, jag vågade aldrig klippa lugg och vem är förvånad? det händer så himla mycket nuförtiden och tiden går alldeles för fort, att läsa mina gamla dagböcker har blivit en vardagsritual och jag förstår inte varför jag fastnar så mycket ibland. jag fastnar i livet, liksom. jag fastnar i människor. en gång i juli skrev jag det här i bloggen: "jag samlar på hopp och gamla mönster, som förut ungefär" och, faktum är ju att här sitter jag över tre månader senare och följer fortfarande gamla mönster.
paint it black - the rolling stones
did you give the world some love today, baby? - doris


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Du är det snyggaste jag vet, med eller utan lugg - babylove!

2010-10-23 @ 23:28:34
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: ackackack

bilden. så sinnessjukt awesome. hellre för fast i livet, än det motsatta. livet är ju människans bästa tid.

2010-10-24 @ 13:59:49
URL: http://aackerfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0