CAN YOU TEACH ME HOW TO FEEL REAL?

min dagbok, augusti:
varenda andetag fastnar i mig.
/jag verkar ha glömt bort hur man känner i hjärtat men jag verkar framförallt glömt bort hur man stänger av hjärnan. och jag har slutat drömma om dig om nätterna och jag saknar. det och dig. 



annars då? gör mitt bästa för att försöka sluta krångla till allting och istället njuta av hösten som ju faktiskt är bästa årstiden. idag gick jag nerför gatan och det var mulet och blåste och jag tänkte att fan, såhär bra har jag inte mått på ett år ungefär. dessutom ska jag och tomas äntligen ta itu med vårat gitarrspelande. pepp! och nu gör jag som vanligt och gömmer musik bakom bilden, buselin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0