jag låtsas ibland ta tillflykten men blir nog kvar/finns inget nirvana nån annanstans

det är officiellt höst och jag tokgillar det. att vira fetaste halsduken man har runt halsen innan man kutar till bussen på morgonen, ta en promenad med en vän efter skolan och dricka te ungefär hela tiden, det är inte alls pjåkigt. gårkvällen började på världens bar med järngänget och spenderades sedan hos elias med en bunt härliga människor, otroligt trevlig kväll som avslutades i rebeccas säng. nåt annat jag pysslat med den sista tiden är att lyssna på den här låten ungefär hela tiden. den är så himlahimla bra.

och mitt i allt har jag glömt hur man jagar bort känslan av hopplöshet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maffig låt ;)

2010-09-07 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0