it's the good times and the bad times that we had: well it's been a long slow collision. i'm a pitbull, you're a dog

senast jag såg håkan hellström live var en juninatt på peace and love för nästan 2 år sedan. det var en sådan där kväll då det låg kärlek och magi i varenda liten luftpartikel. AHHHH. imorgon ska jag för fjärde gången dö och återuppstå på det sättet som man bara kan på hans konserter. och det är nog den allra bästa medicinen för både min kropp och själ just nu. andra viktiga knep jag tagit fasta på är att aldrig sluta andas och att ta vara på de få stunder då allt känns lättare. som i vinrus 3 på eftermiddagen eller när man kommer på att man precis skrattat högt för första gången på tre dagar.
har levt oerhört dekadent och impulsivt de senaste dagarna. och det är fan HELT JÄVLA OKEJ.

i need some fine wine and you, you need to be nicer - the cardigans

Kommentarer
Postat av: viktoria

alltså, ja. det är fan i mig okej. och om några timmar ska vi gråta ihop till håkan. du är så galet bra!

2011-04-16 @ 11:32:58
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är helt okej!

2011-04-21 @ 01:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0