hur kan dom tro på evig kärlek, hur kan dom tro på den nu?



ja jag dog faktiskt igår. dans, lycka, svett, glädje. och så en jävla massa tårar. men de måste ju ut ändå. skrev i ett sms direkt efter konserten att mitt hjärta är så ostabilt och att jag känner så mycket att jag knappt kan stå på benen. och det där om att jag inte ska vara så himla svart hela tiden - jag har målat naglarna orangea, och igår fick jag ett lila armband, motivering: "elin du ska få det här för det är det finaste av alla dom jag har."

vet inte om vanligt folk har koll på vem charles manson är. men om ni vet så borde ni se det här. jag tror det är meningen att det ska vara roligt men alltså det bara skär i hjärtat när jag ser det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0