your boyfriend is lame, i make it rain on you. he never make it rain, like Southern California. now where's your umbrella? now get your raincoat baby i make it flood and you gon' need a boat.

har aldrig förstått grejen med att normalt folks definition av pissväder är regn. snart snart snart väntar en regnig höst och det är så jävla bra och jag känner mig bara så himla lätt. trots tyngd på axlarna, onödigt dåligt samvete och mycket i bagaget. perspektiv. jag kan gott sitta här och stänga av snurriga själviska tankar och skratta ihjäl mig och njuta av sånt som är bra istället för att gnälla. har fått flera nya bra smeknamn sista tiden också, malin kallar mig tommy och august kallar mig våffla.
jag antar att tiden helt enkelt håller på att ställa allt till rätta, nu.
make it rain - little marbles

Kommentarer
Postat av: Grädde

Hej våffla

2011-08-20 @ 01:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0