heavy words are so lightly thrown but still i'd leap in front a flying bullet for you so what difference does it make? it makes none but now you have gone and you must be looking very old tonight

gräver så lätt ner mig själv i alla jävla frågor jag ställer mig i diskrummet på jobbet. det finns inga vettiga anledningar till någonting längre. å andra sidan har ingen påstått att saker och ting bör vara vettiga jämt eller någonsin heller för den delen. jag är oerhört ambivalent och jag dricker cpstört mycket hallonsaft hela tiden. min nya last. älskar dig hallonsaft. det här måste ni läsa. pus
what difference does it make? - the smiths

Kommentarer
Postat av: lisa

svar: åh tack tack tack så mycket finelin! precis vad jag behövde höra.

2011-08-10 @ 22:00:30
URL: http://molnenifamnen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0