A message to you, Rudy

de senaste veckorna har jag istället för att göra sådant som man "borde" göra gjort sådant man mår jävligt bra av istället. jag har hängt en del med enormt bra människor. dessa människor är vakna med mig till 4 en tisdagsmorgon och går sedan till skolan med luciaglitter i håret. de dricker jack daniels till frukost för att "den måste ändå gå åt". och de snor julgranar med mig och firar in julafton genom att äta french hot dog med vitlöksdressing. de berättar för mig när det verkligen är dags att tvätta håret och skriver sms "Se till att du får en kram idag". och de knäpper mina jeans när jag själv är för full för att göra det. 
(vi är inte guds bästa barn men jag älskar oss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0