i can remember standing by the wall and the guns shot above our heads and we kissed as though nothing could fall





helgen som nådde sitt slut igår var så förbannat bra. i fredags var vi på fest hos evelina, jag hängde mest i köket och åt pepparkakor. på lördagen var jag i hufvudstaden och inhandlade kläder & en stoogesplatta. och idag är det måndag och jag känner mig nästan-sjuk MEN stört balanserad. det är en rätt najs kombination må jag säga. tankarna är just precis här i denna stund, samtidigt som de är på helt annat håll. 
och jag önskar att jag kunde sätta ord på saker och ting just nu. tyvärr är jag inte kapabel till det, mitt ordförråd räcker inte till.

heroes - david bowie


Kommentarer
Postat av: vicc

snygg tjej. och våra tankar är BRA.

2011-01-31 @ 22:10:52
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: Pulver

Du Nico?

2011-01-31 @ 22:12:51
Postat av: H

Awesome sång, christiane f<3

2011-02-05 @ 13:45:00
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0