jag vill sova i ditt hjärta nu.

sömnlösa nätter blir ungefär tusen gånger värre av att allting, precis allting, känns så mycket när man ligger ensam i trassliga lakan, lyssnar på alla ljud som hörs fastän det är nästan knäpptyst och klockan är 04.36. och jag skriver sms jag sedan aldrig skickar och långa texter om sådant som är gammalt, som bör förbli just det och aldrig mer nytt. inatt var en sådan natt. så jag var lite småtrött idag när jag mötte upp ciccen på stan och vi traskade till lucky seven och såg till att hon fick ett peacemärke inpräntat på sin arm forever and ever. avslutningsvis vill jag bara uppmärksamma det här som jag fann på niotillfem. jag dog lite.


Kommentarer
Postat av: lisa

åh du jag känner igen det där så fruktansvärt mycket. vi håller tummarna för att det slutar, snart ska varken du eller jag känna igen "ligga vaken och lyssna på ljud mitt i natten"-känslan, okej?

2011-01-05 @ 00:20:07
URL: http://molnenifamnen.blogspot.com
Postat av: Anonym

så himla söt tjej.

2011-01-07 @ 01:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0