(XO)





det är något visst med att spendera vardagar ensam hemma. en sjukt grå tisdag blev så bra så att nu är jag ungefär tusen kilo gladare än vad jag varit på eh åtminstonde några veckor. har gjort massa bra saker idag. typ skrivit av mig alla negativa tankar, promenerat, målat naglarna samt lagt till tre sidor egenskriven text och över tjugo bilder i min framtidsmapp på datorn. jag är otroligt effektiv när jag vill ja. pessimisten inom mig får dra åt helvete eller liknande ett tag till, måste måste måste (håller på att) lära mig att inte dramatisera, fundera sönder och överanalysera allting hela tiden och iochmed det så blir allting lättare. och det är strålande. höjer livskvalitén ytterligare genom att lyssna på elliott smith och julian casablancas.

she appears composed, so she is, i suppose
who can really tell?
she shows no emotion at all
stares into space like a dead china doll


Kommentarer
Postat av: Franska Jossan:)

Skön du är Elin!:D

2011-03-03 @ 18:04:52
Postat av: elin

haha puss på dig finis!

2011-03-03 @ 18:06:25
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se´/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0