i know i dreamed you a sin and a lie. i have my freedom, but i don't have much time. faith has been broken, tears must be cried. let's do some living after love dies.

peace and love var vackert, skitigt och oerhört dekadent. har sett soluppgångar, nästan inte sovit någonting alls, gråtit till håkans kärlek är ett brev skickat tusen gånger, levt på nudlar och öl, dödat min mobil och sett mina älskade the strokes. nu har jag ungefär en miljon intryck att smälta men jag vet inte ens vart jag ska börja. allt är alldeles för tyst. vart fan är bappe?

 

och även om man låter varandra tala till punkt vet båda om att det ännu finns tusen ord osagda. sju på morgonen lär jag mig att se det vackra i destruktivitet, sedan somnar jag näranära och vet om att jag aldrig gjorde nånting fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0