trying to find something to fuck, trying to find something to please. hold on to, hold on to, hold on to, hold on to everything.

idag när jag kom till skolan mötte cilla och moa mig i regnet. "ELIN KÄNNER DU? DET GÅR ATT ANDAS" sa moa och log det största leendet jag sett på länge. sånt kan höja humöret ungefär hundra grader även om det är kallt i luften och man är barbent.

annars så eh. det känns liksom inte som att jag hittar rätt fack. jag vet inte var jag ska placera dig längre.
åh vad jag är bra på att sätta ord på saker och ting
bästa bästa bästa jag
"bästa du"


and every hour that passes while i'm living in the dark reminds me when we saw the boys bending at the knees. hammer,
i miss you


Kommentarer
Postat av: Moa

Världens finaste Elin!!! PUSS

2011-06-09 @ 21:19:58
Postat av: lisa

svar: kämpa på nu sista dagarna, sen har du sommarlov du med. och peace & love, som vi för övrigt nästan måste ses på. skulle vara ganska episkt.

2011-06-10 @ 20:38:54
URL: http://molnenifamnen.blogspot.com/
Postat av: lisa

svar: fett! jag skrev in mitt mobilnummer där man egentligen ska skriva in mailen. så nu har du det. så kan vi höras på peace.

2011-06-11 @ 14:34:03
URL: http://molnenifamnen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0