i knew a lady who came from duluth, bitten by a dog with a rabid tooth. she went to her grave just a little too soon flew away howling on the yellow moon


vin, macarons, tända ljus och prat runt köksbordet med underbara vänner en helt vanlig måndagskväll och natt. där snackar vi livskvalitet folks! resten av veckan har varit jobbigt pluggig men idag hinkade jag och en rätt så fin hindu i oss massa kaffe och sedan när jag väntade på bussen så flög en skock fåglar i ett "V" ovanför mitt huvud och jag bara "ja jag vet"

Kommentarer
Postat av: lisa

det låter alldeles fantastiskt fint med vin och macarons en helt vanlig måndag. så borde alla måndagar vara egentligen.

2011-03-31 @ 19:59:44
URL: http://molnenifamnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0