you know the ills of the world they can get you down. but then you get back up


jag ska spendera lördagskvällen med den gröna damen på bilden. hon är den enda jag känner som vräker sex påsar peppar på sin cheeseburgare på donken. min fina. förövrigt har jag blåbärscravings och häromdagen hittade jag det här i tidningen:
"Dagens ros till Peter som passerade vår son Love, 8, Vilbergen, som blev utelåst på natten till lördagen. Gick i sömnen i tro att det var skola lättklädd. Stort tack."

avslutningsvis vill jag promota min senaste och världsbästa spotifylista (och du finns överallt i den men det är okej, för gamla tiders skull menar jag)
håll i hatten 2


Kommentarer
Postat av: Moa

Bästa bilden, kul både då och nu liksom, hahaha vilka minnen. Världens bästa Cilla!!! puss Elin.

2011-03-20 @ 12:38:26
Postat av: elin

bästa mcdonaldsbesöket i mitt liv tror jag. puss!!!!!!

2011-03-20 @ 18:56:05
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: lisa

svar: ja, det är faktiskt sant. men man kan inte riktigt låta bli att drömma lite om det när ingenting annat känns på riktigt. men som min pappa säger ibland: "ingen är perfekt. för om man är perfekt är man gud, och det är nog inte speciellt roligt att vara gud".

2011-03-21 @ 23:13:38
URL: http://molnenifamnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0