and he stole from the rich and the poor and the not-very-rich and the very poor and he stole all hearts away




imorse sa jag fuck you till vinterjackan och bestämde mig för att frysa i skinnjackan hela dagen istället. känner mig mulligt nöjd med det beslutet och ångrar det inte en jävla sekund, det verkar ju faktiskt vara som så att varenda centimeter av mig har drabbats av vårkänslor och sånt. igår när jag satt på spårvagnen slog det mig att vissa saker inte är till för att funderas sönder, ibland kan man bara låta hjärtrytmen tala. sedan drack jag och min ramoneströja te med en hindu och hans ramoneströja.
håll i hatten! 


Kommentarer
Postat av: tusse

snygg tröja! vart har du köpt den?..

2011-03-24 @ 21:17:24
URL: http://thewhitepossession.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0