life for you has just begun baby and then you come saying so you, you say you wanna get married? oh baby trying to put me on a chain, aint that some shame? you must be losing your sweet little mind.


jag balanserar vingligt men duktigt, just nu händer inte så överdrivet mycket utöver rutiner men det skulle ändå bara bli pannkaka av det hela om jag fick för mig nåt annat. har spenderat helgen med bra grabbar, en hel del vin och "vem har du fått sms ifrån och varför ser du så glad ut?" haha okej jag är nog inte alltid så jävla svårläst
51th anniversary - jimi hendrix

Kommentarer
Postat av: Agnes

det är bra att vara lättläst. mindre komplicerat än svårlästa grejer, vilket ju säger sig självt. vin är också bra. och glädjande sms. och rutiner, älskar rutiner! mmm vill också ha/vara/få.

2011-11-15 @ 00:35:47
URL: http://ometthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0