don't touch me please I cannot stand the way you tease.

jag skulle säga att det handlar om ungefär 31536000 sekunder. eftersom att jag aldrig har fel så måste jag bara förstått det hela sjukt (alldeles för) snabbt och hade faktiskt rätt hela tiden ändå. plötsligt känns allt jävligt spännande. fast egentligen spelar ingenting av det här någon roll. men jag håller tummarna för permanent spänning i alla fall några dagar framöver ändå. annarz då? jag planerar att gifta mig med john frusciante och har återupptäckt min besatthet av motown, northern soul, jazz och soul. med andra ord: här blir inga barn gjorda.
tainted love - gloria jones
love really hurts without you - billy ocean
cow cow boogie - ella fitzgerald

Kommentarer
Postat av: Hans

Åh, bilden på Macaulay Culkin ger mig Ensam hemma-abstinens.

2011-12-03 @ 01:09:05
URL: http://hybridhassan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0