she thinks that London's where it's at, although it stinks and when it rains you wear your hat, and your plum coloured PVC wet look maxi-mac.

tryck på bilden!!!!!
jag saknar min bästis så mycket idag. jag tror det är för att jag har ätit mellanmål. det gör jag bara när jag är med henne annars. the specials är mitt bästa sällskap just nu iallafall och vinden blåser fram hösten lite mer för varje dag som går. något med den klara luften får mig att landa i mig själv och min sinnesstämning, jag känner mig så enormt levande och får inte ens panik av en helt oskriven svenskaessä som borde vara nästintill klar vid det här laget. och det känns så bra. att inte ens ha lite panik. och. det kommer aldrig finnas något som heter rätt tid, rätt plats.

Kommentarer
Postat av: NATTAPATTAPUNG

puss på'rey

2011-09-16 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0