remember all you've forgotten, I can't put those thoughts away. everything I've thought's in my head to stay.

en gång fyllde jag 18 och fick john frusciantes the empyrean av en bra grabb. den skivan är väldigt bra sällis när man kommer hem från Quortegen varje kväll och bara sitter och luktar illa, känner sig gammal och väntar på att bli tillräckligt trött för att orka sova. jag brukar säga att jag alltid har rätt. egentligen har jag oftast fel. MEN om 43 dagar är allting enklare igen för då kommer malin hem från usa. hon gör allt så bra och det är lovely!!!!! död kamel. 

jag är tokigt sugen på glögg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

himla stolt häst har du.

(nu kommer pep talk för oss båda)

det spelar ingen roll egentligen om saker går fel ibland eller det känns tungt, för vi är himla lyckade och lyckliga människor som har varandra, våra familjer och bra kompisar.



du är alldeles underbar, och snart är det sommar och du får ta med mig på krogen, berätta vad man gör och grejer, och gå på promenader ska vi göra, och bara sitta uppe, ute, och prata sent in på natten.

2012-05-01 @ 02:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0