hard to be a girl, that's what the oracle told me. I don't care what she says, I assume it's best to be lonely.

att komma till insikt om något som för stunden känns nästintill livsavgörande är utan att överdriva kick-ass. samt destruktivt och aningen hopplöst. men ändå suveränt.
igårkväll kom jag hem från studentkryssning med ett jävla humör och suspekta blåmärken. örfilade och hällde en drink över en snubbe. det var nog det bästa jag har gjort i år. det har visserligen ingenting med insikter att göra men så var det iallafall.

och så är det det där med att jag är en jävel på datum och att idag är just idag och att jag är jag och att du är du. men det gör nog inte så mycket. inte idag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0