if you get in trouble, bring it home to me whether I am near you or across the sea.

i fredags åkte jag och min tant sara till stockholm för att festivala på music and arts, släppa allt, rymma hemifrån och ha tre jävligt bra dagar. nu vet jag att patti smith tamigfan är den mest levande och karismatiska kvinna som existerar. DOG under hennes spelning. äsch, det går verkligen inte att beskriva. de som inte var där kan aldrig någonsin föreställa sig hur det var. jo, men så var det. vi har såklart sett prideparaden också och bölat eftersom att kärlek, jonas+mark och, framförallt, stolta föräldrar är det finaste som finns. igår avslutade björk hela festivalkalaset. hon experimenterar så jävla snyggt. och fan vad jag gillar min tant!!!

nu är jag helt utmattad men så otroligt glad och lättad. någonstans på vägen når man till slut en punkt där det hela slutar vara värt vad det kostar. för första gången på länge kan man acceptera istället för att kämpa emot. och sen är det ju det där med att bara vara nära, men det är en helt annan historia. 

you can count on me - sammy davis jr


Kommentarer
Postat av: Anonym

kollade du björk och patti? så jävla avundsjuk!

2012-08-14 @ 17:08:11
URL: http://disoder.blogg.se
Postat av: Anonym

kollade du björk och patti? grymt avundsjuk!

Svar: JA. DOG. MED STORA BOKSTÄVER. dör fortfarande lite när jag tänker på det. bästa, bästa, bästa grejen.
elin svensson

2012-08-14 @ 17:08:31
URL: http://disoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0