I'll be a rock'n'rollin' bitch for you

extremt trevlig bild.

i helgen har jag dansat i konfetti och varit på sexårskalas. läst paolo coelhos "veronika bestämmer sig för att dö" men bara några få sidor i taget för den är så påtaglig och rakt på sak och måste därför läsas långsamt (konsten att ta en bok på alldeles för stort allvar) idag trodde fåglarna att det var vår, det kändes lite skönt eftersom mina skor hade läckt in och jag började bli seriöst övertygad om att gåshud kan vara ett kroniskt tillstånd. nu ska jag förlora mig själv i musikens värld och bara andas och strunta i allt jag borde göra.

Kommentarer
Postat av: m

åh!!!!!



åh!!!!!!

puss puss puss

2012-02-13 @ 23:27:02
Postat av: lisa

den boken är så himla bra. men jag tror jag måste läsa den igen. läste allt i ett stycke och jag tror att det är som du säger, den ska läsas långsamt.

2012-02-13 @ 23:41:35
URL: http://molnenifamnen.blogspot.com/
Postat av: hanna

Det låter mysigt. Bilden är också mysig.

2012-02-16 @ 10:09:35
URL: http://hybridhassan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0