I'm so above you and it's fine to see, but I came to love you anyway. so you tore my heart out and I don't mind bleeding. any old time to keep me waiting, waiting, waiting

jag vill citera andra men det blir nästan skrämmande avklätt, äkta och mitt i prick. eller mittiprickigt, som man kan säga om man vill. så istället sitter jag här, på min nya randiga matta, med en hel hög planer som aldrig kommer bli av, plugg jag inte orkar ta tag i och en enorm längtan bort härifrån. ibland önskar jag att jag hade haft en gnutta realism inom mig, men jag har bara en inre storebror som håller mig i handen och pedagogiskt försöker förklara tunga saker för mig. ni vet sådär som storebrorsor gör.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du inte att storebrorsor inte gör sånt?

de skjuter en på låren med innebandybollar och gillar tjejer.

2012-02-26 @ 23:59:41
Postat av: elin

inte min brorsa

eller alltså min andra brorsa

du vet

2012-02-27 @ 19:42:28
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0