I smile and shake my head at this, what else can I do? I keep getting signs baby, all leading back to you. they're building walls around us now

ett stycke bra tisdagskväll: har druckit öl, kollat på när anton och august skruvade ihop badrumsskåp och kittlat august under fötterna. på fredag fyller jag äntligen 18, en miljon år efter alla andra. den som väntar på nåt gott väntar fan alltid för länge.
och du övertygar mig inte längre, ändå -
jag skulle inte ens bry mig om jag fick köttsår eller zombiekonsekvenser

ps jag gillar inte att ha byxor på mig

Kommentarer
Postat av: lisa

jag som var helt övertygad om att du var arton, vad knäppt. men tusen gånger grattis i förväg fina du. och gott nytt år i efterskott!

2012-01-04 @ 17:05:37
URL: http://molnenifamnen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0