but I'm sitting on a park bench, watching the yearning cats milk-fed little brats. and they say "love won't pick the slanted or the slick or the lovesick"

gårkvällen var trevlig med mycket skratt, oxfilé och dans. idag har jag ätit pannkakor till frukost och har träningsvärk i benen och dör värmedöden av mina vänner. jag känner mig sanslöst glad idag av någon outgrundlig anledning. känns som jag helt plötsligt börjar få fason på början på slutet/slutet på början. håhååjajaaaaa.
och idag fyller världens bästa och finaste viktoria (ariel) 19 år. firar med en fräsig bild på oss som hon tog i ett annat liv när vi var absintälvor.
vi säger OOOoooooOOooooOOOOoo

Kommentarer
Postat av: viktoria

oo00oo0o0o0ooo0o0o0o0o säger vi. gnegg hest.

2012-01-01 @ 20:53:18
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: snickareN

Tränar på att ge BJ's?:P:P:P Blåsarbeten:P tror du vet vem jag är nu:P

2012-01-02 @ 01:38:29
Postat av: elin

käre snickare. dra åt pipsvängen, som det så vackert heter. nä skutchade älskar ju dig åke

2012-01-02 @ 03:29:33
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0